الثلاثاء، 14 يوليو 2015

الحلقة الثانية من مسلسل Batman Beyond الموسم الأول مترجمة

بسم الله الرحمن الرحيم

Batman Beyond
الموسم الأول


الحلقة الثانية: الانبعاث، الجزء الثاني



التحميل

SamaUp
Uptobox

عودة بعد انقطاع آخر
مشاهدة ممتعة للجميع وترقبوا المزيد

هناك 9 تعليقات:

  1. أهلآ أنا فادي :- أية الغيبة الطويلة دية أنا زهئت مستني ستار ورس و باتمان و شباب العدالة و أنتا بقالك كتير مش بتنزل حاجة أنتا كدة طولت أوي و أرجوا الرد و بعد أزنك شوف حل لمشكلة الغياب دية بقي Pelse

    ردحذف
    الردود
    1. ماكنش بأيدي للأسف، النت كان مقطوع، لكن بإذن الله العمل جار والحلقات الجديدة في الطريق D:

      حذف
    2. OK و شباب العدالة أمتا أنا مش رادي أشفها من ترجمة فريق مارفل لأني بجبك أنتا D: D: و علي فكرة أنا بتابع StarWars Rebels عجبني أستمر فيه و أنا شايف أن مدونتك أحسن مدونة بترجم علشان بتتفاعل معنا مش زي DC بينزل حجات قديمة و محدش عيزها زي Teen Titans و شكرآ و أرجوا الرد

      حذف
    3. والله أنا فترة الانقطاع أخرتني ف كل حاجة، لكن بإذن الله أنا شغال بكل جهدي وكله هاينزل في أقرب وقت ممكن

      حذف
  2. يعطيك العافية ع الحلقة

    ردحذف